توسعه هستی

 

کمیته جوایز در آکادمی سلطنتی سوئد می گوید که جایزه ی نوبل را به سه نفربه نام های ساول پرلموتر و بريان اسميت و آدام ريس اعطا كرد که ده ها ابر نوا اختر را بررسی کردند و پی بردند که میزان سرعت انبساط و توسعه هستی در حال افزایش است . این کمیته همچنین می گوید که اکتشافات این سه نفر برای همه اعجاب برانگیز بوده ، حتی برای خود افرادی که این جایزه را بردند.

در این اکتشاف آمده است که هستی بدون توقف در حال انبساط است ..که این نظریه اساس فهم ما را از هستی شکل می دهد ولی باز سوالات سختی را نیز مطرح می کند و هشداری جدی می دهد که زیاد شدن سرعت انبساط هستی در نهایت به منجمد شدن آن می انجامد

 


 

قران از دانشمندان نجوم سبقت گرفته است !

 

نکته ای که بشر اکنون به آن رسیده است قرآن در 14 قرن پیش به آن اشاره کرده است جایی که می فرماید: (وَالسَّمَاءَ بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ) [الذاريات: 47] ترجمه :« ما آسمان را با قدرت بنا كرديم و همواره آنرا وسعت مي‏بخشيم!»

حال بیندیشیم آیا این می تواند سخن و خیالی انسان باشد ... اگر قرآن ساخته ذهن محمد بود آیا او می توانست چنین ادعایی داشته باشد که آسمان را خود او خلق کرده است حال آنکه آسمان قبل از تولد او بوده است .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 9 / 11 / 1392 | 10:24 PM | نویسنده : zeynab mortazavi |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.